BING Marketing - Markedsføring med 10% vækstpotentiale

BING Marketing

Markedsføring med 10% vækstpotentiale

Bing

Microsoft har formået at skabe konkurrence med Bing i et marked, hvor Google ellers har haft monopol igennem mange år. Med markedsandele på 10% i det skandinaviske marked, samt væsentlig lavere konkurrence, er Bing et godt alternativ til at vækste forretningens omsætning.

Opbygningen af Bing er lig med Google. Sponsorerede annoncer (Bing Ads) i toppen, til højre og i bunden, samt de organiske søgeresultater i midten under annoncerne.

Da konkurrencen på Bing Ads endnu er lav ift. Google, kan mange virksomheder skabe en meget højere ROI, end de er vant til fra Google.

Vigtige data om Bing

  • 10,2% markedsandele i Danmark (Søgninger via Bing.dk og søgepartnere)
  • Handel pr. bruger: Google 139$ og Bing 236$
  • 65% af Bings brugere er +35 år (Væsentlig højere end Google + mere købedygtige)
  • 391.000 unikke brugere i DK
  • Googles konverteringspriser ligger cirka 30-40% højere end Bings
  • Cirka 25% lavere CPA