Optimering er vejen til succes med Google AdWords kampagner

AdWords optimering

Optimering er vejen til succes med Google AdWords kampagner

Da afkastet på dine Google AdWords kampagner indirekte styres af den uundgåelige dynamik, forbrugerne hele tiden skaber, er det utrolig vigtigt, at man løbende laver optimering af sin Google AdWords kampagner. Konkurrencesituation og søgeordsintensitet ændrer sig over tid, og hvad der virkede i går, virker måske ikke på samme måde i dag. Her kan ATAKs certificerede AdWords eksperter assistere virksomheder med at holde deres kampagner højaktuelle og dermed få det optimale ud af deres budget.

Google AdWords fungerer på samme måde som en auktion - en auktion på søgeord. Man vælger søgeordene og sætter en klikpris (CPC) på dem, og så er man i gang. Herefter bestemmes placering af annoncen ud fra konkurrencen på de respektive søgeord, og hvem der har sat den mest lukrative klikpris. Disse er i evig forandring, hvorfor Google AdWords optimering er en nødvendighed.

Hvorfor Google AdWords optimering?

Der er mange gode grunde til at Google AdWords optimering er nødvendigt for at få et optimalt afkast af virksomhedens AdWords budget. Konkurrenter kan melde deres ankomst på de søgeord, du har valgt, eller efterspørgslen på netop jeres produkter kan være påvirket af sæson eller noget helt tredje.

Det er altafgørende for din målsætning, at Google AdWords kampagnen løbende bliver udsat for optimering for at sikre gode konverteringspriser og kvalitetsresultater på søgeordene, hvorfor man også konstant bør

AdWords optimering

holde øje med negative/ekskluderede søgeord. Derudover er det vigtigt, at man tester på forskellige annoncer, så I hele tiden får den mest relevante trafik til Jeres side.

Virker ovenstående som ”sort snak”, så kan du få professionel hjælp til administration af virksomhedens AdWords konti af ATAK. Vi er certificeret af Google og ekspert i Google AdWords optimering, hvorfor du er sikret på kvalitet og faglighed i optimeringen af Jeres AdWords kampagner.