Reputation Camp


Kursus i Online Reputation Management og shitstorms

ATAK A/S tilbyder med Reputation Camp både foredrag
og kurser i Online Reputation Management og shitstorms.

Online Reputation Management


  • Hvad er Online Reputation Management?
  • Hvad er Proaktiv Online Reputation Management?
  • Hvad er Reaktiv Online Reputation Management?
  • Hvorfor er Online Reputation Management nødvendigt?
  • Hvordan fungerer Online Reputation Management?
  • Hvordan kan man sikre sit omdømme med Online Reputation Management?
  • Hvordan implementerer man Online Reputation Management i sit daglige arbejde?

Shitstorms


  • Hvad er en shitstorm, hvorfor er den farlig og hvorfor skal den tages seriøst?
  • Hvad er en shitstorms fire faser?
  • Hvordan lægger man en god shitstorm strategi og implementerer denne i sit arbejde?
  • Hvordan er man proaktiv ift. en shitstorm?
  • Hvad gør man, hvis en shitstorm bryder ud?
  • Hvordan rydder man op efter en shitstorm?
  • Hvordan kommer man helskindet ud på den anden side efter en shitstorm?

Kunne du tænke dig at vide mere


Tag hånd om din virksomheds omdømme i tide


Et godt omdømme på nettet har aldrig været vigtigere, end det er i dag, da stort set alle bruger Google, når de søger efter oplysninger om virksomheder, personer eller produkter.

Støder en potentiel kunde, samarbejdspartner eller mulig investor på dårlig omtale om dig eller din virksomhed, kan det have negativt afgørende konsekvenser. Der skal ikke mere end bare én dårlig anmeldelse eller omtale til for at ødelægge et ellers godt omdømme online.

Faktisk viser en undersøgelse foretaget af analyseinstituttet YouGov*, at intet mindre end 70 % af danskerne vil fravælge en virksomhed, hvis de støder på dårlig omtale om den på nettet.

Det er derfor også vigtigt at vide, hvordan man opretholder og varetager sit online omdømme – både proaktivt og reaktivt.


Vidste du at 70% fravælger en virksomhed med dårlig omtale?


Lær at varetage dit online brand


Hos ATAK A/S tilbyder vi kurser i Online Reputation Management og shitstorms til alle typer virksomheder, organisationer og foreninger, der ønsker større indsigt i, hvordan man professionelt kan varetage og styrke sit omdømme og brand på nettet. Et kursus i Online Reputation Management og shitstorms er yderst relevant for alle, der arbejder med digital kommunikation, marketing og branding.

Online Reputation Management er et vigtigt redskab for især virksomheder, da et dårligt omdømme på nettet kan påvirke en virksomheds kundetilstrømning og økonomi i en sådan grad, at det resulterer i både fyringer og lukninger.

På et kursus i Online Reputation Management og shitstorms vil deltagerne få indsigt i, hvad et godt online omdømme vil sige, hvorfor et godt omdømme er vigtigt, hvordan man vedligeholder et godt omdømme på nettet samt hvad man skal gøre, hvis der dukker negativ omtale op i søgeresultaterne eller hvis man bliver udsat for en shitstorm på nettet.

Et kursus i omdømme og Online Reputation Management og shitstorms omhandler både Proaktiv og Reaktiv Online Reputation Management og vil derudover tilpasses den enkelte virksomheds, organisations eller forenings behov og medarbejdere/medlemmer.

Udtalelser fra kursusdeltagere:


"William inspirerede en krævende forsamling med både interessante og morsomme pointer."

Claus Sølvsteen
Claus Sølvsteen
Partner
Peytz & Co

"Meget interessant oplæg. Det var noget, som mange af os virkelig kunne bruge! Oplægget gav indsigt i anvendelige værktøjer til en travl hverdag, hvor det er vigtigt at holde fokus på de primære medier, hvor vores gæster ytrer sig. Vigtigt i dagens verden er at holde værdien af positive words of mouth for øje – og det modsatte!"

Susanne Solskov
Susanne Solskov
Marketingansvarlig
Aalborg Zoo

"William Atak gav netværket VL 101 et meget inspirerende indlæg med forskellige eksempler på shitstorme, hvordan de blev håndteret og hvad som kunne være gjort anderledes. William var god til at koble den personlige vinkel på, hvilket mange af os ikke tænker over. Nu føler jeg mig lidt mere klædt på - måske mest af alt fordi jeg nu ved, hvem som skal hjælpe mig, hvis jeg nogen sinde skulle komme i en sådan situation."

Charlotte Borgensgaard
Charlotte Borgensgaard
Global Senior Director Quality & Regulatory Affairs
Gerresheimer Plastic Packaging

"Det var et hit (totalt hit!!!) Og lige prikken over i´et set i relation til det mere teoretiske, vi står og underviser i."

Jens Sund Mikkelsen
Jens Sund Mikkelsen
Underviser
CPH Business

Kunne du tænke dig at vide mere


Praktisk information om Reputation Camp

Underviseren ved dette kursus er William Atak, direktør hos ATAK A/S, der siden 1997 har arbejdet med markedsføring, og som i dag er blandt Danmarks førende eksperter inden for Online Reputation Management, dårlig omtale og shitstorms. William Atak bruges ofte som ekspert i medierne, når det omhandler omdømme og shitstorms på nettet, og er blandt andet kendt fra DR, TV2, Børsen, Politiken, Berlingske og Jyllands-posten m.fl. Se presseomtale her.

Relevant for alle, der arbejder med digital kommunikation, marketing, branding, ledelse, salg og kundeservice/support.

Et kursus i Online Reputation Management og shitstorms kan foregå hos jer eller hos ATAK A/S.

Undervisningens varighed afhænger af et individuelt ønske til omfang samt af deltagernes niveau.

Prisen på et kursus i Online Reputation Management og shitstorms afhænger af kursets indhold/varighed.