Vi nærmer os med hastige skridt den søde – men travle – juletid. Det er den periode på året, hvor butikker og webshops i hele landet har allermest travlt. Derfor bør du, hvis du benytter dig af Google Ads, allerede begynde at forberede dig nu.
Vi nærmer os med hastige skridt den søde – men travle – juletid. Det er den periode på året, hvor butikker og webshops i hele landet har allermest travlt. Derfor bør du, hvis du benytter dig af Google Ads, allerede begynde at forberede dig nu.
Black Friday virker måske langt væk lige nu, men hvis du vil maksimere dit salg og få mest ud af den nok største shopping-dag, så skal du i gang nu.
Sidste år ramte Black Friday i Danmark rekordsalg online. Handlen online sidste år […]
E-handlen i Danmark har de seneste mange år haft en stabil vækst, og i 2017 shoppede danskerne for ikke mindre end 123 mia. kr. online. Og for os der arbejder med online marketing, er det en tendens vi råber hurra for og klapper i vores […]
…De nyeste kampagnetyper, annoncetyper, funktioner og formater fra Google.
Brugerne kræver mere af markedsføring nu, end de gjorde for blot 5 år siden. I dag ønsker de mere kontrol, personlige og individuelle tilrettede annoncer, der fungerer som ”meningsfuld assistance” og sparer dem for penge […]
Google har netop i sidste uge meldt ud, at Google AdWords nu bliver til Google Ads. Samtidig lanceres et nyt og mere simpelt logo.
Google Adwords kom til verden for næsten 18 år siden, og siden da har meget ændret sig. Både måden forbrugerne s […]
Tilbage i januar berettede vi om, at Google eksperimenterede med visningen af AdWords annoncer, som efterfølgende blev en fast del af Google AdWords visningen. Hos ATAK A/S blev denne opdatering fortolket som, at Google ønskede at opprioritere AdWords som indtjeningskilde, og noget ser ud til, at denne tendens fortsætter med nye tests.
Den almindelige bruger af Googles søgemaskine har sikkert ikke observeret nogle ændringer på Google den seneste tid, men den hyppige bruger med et skarpt øje vil måske have lagt mærke til en lille ændring i toppen af søgeresultaterne. Dette skyldes, at Google i øjeblikket tester ændringer i visningen af Ads annoncer, og dette kan få en stor betydning for både organisk og betalt trafik.
OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.