Med et 6-ugers kursus i Digital Kommunikation i praksis hos ATAK A/S lærer du om proaktiv og reaktiv kommunikation i alle henseender. Du bliver klædt på til at varetage en kommunikationsmedarbejders opgaver både kunne bruge dine evner til alt fra markedsføring og kommunikation og til krisehåndtering.
De fleste kommunikationsfolk besidder allerede de traditionelle kommunikationskompetencer, men de kommer desværre til kort, når den digitale virkelighed indhenter dem. Alle virksomheder er eller ønsker at være digitale, men kommunikation er ikke fulgt med den digitale udvikling, hvorfor mange virksomheder halter enormt meget bagefter i forhold til deres konkurrenter.
På ATAK A/S’ 6-ugers kursus i Digital Kommunikation i praksis får du et indblik i en lang række discipliner, der giver dig værktøjer til at løfte din arbejdsplads og ikke mindst kunne håndtere krisesituationer som shitstorms eller angreb på virksomhedens digitale identitet og omdømme. Du bliver undervist af landets absolut førende specialister på området.
Kurset henvender sig til dig, der har interesse for digital markedsføring og kommunikation, e-handel og alle de muligheder og udfordringer, som det bringer med sig. Der kræves ingen forudgående kendskab andet end en lyst til at lære om de forskellige kanaler og medier.
Kurset løber i 6 uger og er et fuldtidsstudie. Der er skemalagt undervisning 2-3 dage om ugen og selvstudie de dage, der ikke er undervisning. Undervisningen er fra kl. 9 til kl. 14. Der er fuld forplejning på alle kursusdage.
Varighed: 6 uger
Pris: Kr. 24.898,92
På kurset vil du få tilknyttet en karrierecoach, der kan sparre med dig om din videre færd efter kurset. Karrierecoachen kan bl.a. hjælpe dig med at gennemgå dine ansøgninger, finde en praktikplads og give feedback på din LinkedIn-profil.
Som noget unikt får du, som en del af forløbet, en session med en professionel fotograf, der tager profilbilleder af dig, som du kan bruge på dine sociale medier, dit CV m.v.
LEKTION | EMNE |
---|---|
1 | Grundprincipper i digital kommunikation & krisekommunikation - hvad, hvorfor og hvordan. |
2 | Kommunikation i søgemaskiner, på sociale medier og anmeldelsesplatforme |
3 | E-mail markedsføring & Automation |
4 | Skriftlig kommunikation |
5 | Branding |
6 | PR |
7 | Krisekommunikation og Shitstorm-håndtering |
8 | Review management (Sådan håndterer du anmeldelser) |
9 | Online reputation management |
10 | Reputation marketing |
11 | Reputation marketing |
12 | En kommunikationsmedarbejders opgaver & ansvar (værdiskabende implementering) Digital kommunikation i den virkelige verden Opsamling på pensum // Forberedelse til eksamen |
- | Upload af disposition |
13 | Eksamen (+ photoshoot hos professionel fotograf) |