wired.co.uk: Insurance to protect against cyberbullying and the sharing of non-consensual sexual images is quickly becoming a new industry […]
wired.co.uk: Insurance to protect against cyberbullying and the sharing of non-consensual sexual images is quickly becoming a new industry […]
I forlængelse af det øgede fokus på klima, miljø og bæredygtighed forsøger mange danske og internationale virksomheder at appellere til kunderne ved at tillægge sig et grønt image. Mens nogle virksomheder iværksætter reelle, grønne CSR-tiltag, lyver andre sig blot grønne ved hjalp af smarte branding- og marketingstrategier. Dette fænomen kaldes greenwashing, og det er kommet på dagsordenen i de senere år, hvor bl.a den danske modeindustri er blevet beskyldt for at fremstille sig selv grønnere, end den er.
Online Reputation Management er noget, som alle bør være opmærksomme på, og som alle kan få noget ud af. Uanset om man er en almindelig privatperson eller et verdenskendt brand, er der ikke nogen vej udenom, at ens online omdømme har betydning. Med Online Reputation Management kan man selv have indflydelse på ens online omdømme og den måde, andre opfatter en på.
Er du stødt på én eller flere kritiske artikler om dig eller din virksomhed på Google? Undrer du dig over, hvorfor en kritisk artikel rangerer højt i søgeresultatet, når der søges på dit eller virksomhedens navn? Spekulerer du på konsekvenserne af kritik i en avis online? Og vil du gerne vide, hvordan du kan fjerne eller begrave en kritisk artikel i Googles søgeresultater?
Deepfake er et begreb, der er blevet brugt en del i de senere år – både på de social medier og på traditionelle nyhedsmedier. Selvom det er helt nyt, har det nemlig allerede stor indflydelse og kan få uoverskuelige konsekvenser for vores samfund og demokrati, som vi kender det i dag. Deepfake giver en helt ny dimension til fake news og gør det sværere end nogensinde at skelne mellem ægte og falskt i den konstante nyhedsstrøm. Men hvad er det egentlig, hvordan vil konsekvenserne påvirke vores samfund, og hvad kan vi gøre for at forhindre det?
Hvert år tager flere forskellige konsulenthuse, datavirksomheder, analyseinstitutter og lignende pulsen på de mest velrenommerede virksomheder i verden.
To britiske museer vil ikke modtage penge fra en fond, fordi familien bag har tjent penge på vanedannende smertestillende medicin […]
De 10 største danske medier har henover 2018 dækket historier, der har fået voldsomme reaktioner fra læserne på de sociale medier. Både danske virksomheder og det offentlige rammes hårdt i 2018, hvorimod politikerne slipper fra at komme i top-10 listen.
Skal vi komme med et bud på, hvordan din opgave kan løses?
Udfyld formularen herunder, og vi vil kontakte dig snarest muligt.