Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet […]
Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet […]
Jyllands-Posten: Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en forsikring mod en potentiel shitstorm […]
Markedsforing.dk: Reputation management-bureauet ATAK, der tidligere på året lancerede en shitstorm-forsikring i samarbejde med Topdanmark, udvider nu aktiviteterne til Norge […]
Som shitstormekspert sidder William Atak med i DR’s nye radioprogram ”shitstorm”, hvor han vurderer omfanget af en række af Danmarks mest omtalte mediestorme.
Programmets vært Abdel Aziz Mahmoud sætter fokus på det som populært kaldes en shitstorm […]
Finans.dk: Når medierne skriver om shitstorme, lærer kunderne, at dårlig omtale kan bruges til til afpresning af virksomheder, mener omdømmeeskpert […]
Den 10. november 2015 afholdte William Atak et kursus i ”Online Reputation Management og shitstorme” hos Kommunikation og Sprog i København. På kurset deltog ca. 30 engagerede deltagere, der alle på forskellig vis er eller på sigt vil blive en professionel del af den danske kommunikationsbranche.
Med to nye samarbejdsaftaler i hånden er ATAK A/S klar til at videreføre deres ekspertise og spidskompetencer inden for online markedsføring i investeringsbranchen.
ATAK har efterhånden udført online markedsføring inden for mange forskellige områder og er nu klar […]
Skirejsebureauet, der siden 1990 har været danskernes foretrukne arrangør af skiture til Frankrig, Italien og Østrig, ønsker nu at øge deres synlighed online, hvilket er en opgave, de har valgt ATAK til at løse for dem.
For Nortlander Skitours har de seneste to år v […]
TV2 Lorry: Næsten samtlige borgmestre i TV 2 Lorrys sendeområde har en aktiv profil på Facebook, og det er uden tvivl en rigtig god idé, vurderer ekspert. Se i artiklen, hvor godt din borgmester gør sig på det sociale medie […]
Skal vi komme med et bud på, hvordan din opgave kan løses?
Udfyld formularen herunder, og vi vil kontakte dig snarest muligt.