Begrænset af budget - Hvad betyder det for dine kampagner?

Begrænset af budget

Hvordan påvirker begrænset budget?

Hvis din kampagnestatus er begænset af budget, vises dine annoncer typisk ikke så ofte, som de kunne. Det betyder at du går glip af mulig trafik, som er tilgængelig for dig, men ikke har budget nok til.

Selvom din kampagne er begrænset af budget, kan den stadig være en succes og nå dine forretningsmål. Du har dog mulighed for at opnå endnu større eksponering, hvis du kan øge dit budget. For at se statistikker på hvad en øgning af dit begrænsede budget kan gøre for din kampagne, kan du klikke på ‘Begrænset af budget’ i tabellen Kampagner. Her kan du se hvor mange eksponeringer din kampagne muligvis kan opnå, hvis du bruger et andet budget.

Du kan kan også forsøge at sænke dine bud i din begrænsede kampagne eller sænke budjustering for at opnå flere klik eller video-visninger inden for dit budget.

 

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.