CPV (pris pr. visning) - Budgivning til videokampagner i Google Ads

CPV (pris pr. visning)

Hvad betyder CPV?

CPV (cost per view) som på dansk kaldes pris pr. visning er en budgivningsmetode til videokampagner, hvor du betaler per visning. En visning registreres når en seer ser 30 sekunder af videoannnoncen (eller hele videoen, hvis den er kortere end 30 sekunder) eller interagerer med videoannoncen – alt efter hvad der sker først.

Interaktion med videoannoncer kan for eksempel være klik på kort, tillægsbannere eller klik på overlejringer med opfordring til handling (CTA, call to action).

På samme måde som med almindelig CPC angiver du et maksimum bud du vil byde per visning.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.