Hvad er en Destinations URL?

Destinations URL

Hvad er en destinations URL?

Destinations URL (Uniform Resource Locator), også kaldt endelig webadresse, er webadressen på den side på din hjemmeside, som du ønsker, at dine potentielle kunder kommer ind på, når de klikker på din annonce fx https://example.com/examples. Det er vigtigt, at denne er skrevet korrekt og eksakt, hvilket du altid bør teste ved at klikke på annoncen i Google Ads (overskriften), og se hvor du lander. Destinations URL er den tekniske kode, der viser din internetbrowser, hvilken landingsside, du ønsker, at referere til.

I Google Ads er Destinations URL den landingsside, som du skriver i øverste linje, når du opretter en annoncetekst. Ikke at forveksle med Display URL, der er den webadresse, der vises i annoncen.

Vi anbefaler:

Husk at have unikke landingssider til dine produktgrupper eller produkter og udnyt dette ved at bruge unikke Destinations URLs, så potentielle kunder let finder det, de ønsker – uden for mange klik.

Vær altid opmærksom på at display URL og destinations URL referere til samme domæne, ellers bliver annoncen ikke godkendt.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.