Hvor ser jeg og foretager ændringer i Display URL'en?

Display URL

Hvad er Display URL?

Display URL (Uniform Resource Locator) er webadressen, du viser potentielle kunder i din Adwordsannonce. Tekstannoncer består af:

  • 2-3 overskriftslinjer (maks. 30 tegn hver)
  • Beskrivelseslinje 1 (maks. 90 tegn)
  • Beskrivelseslinje 2 (maks. 90 tegn)
  • Display URL (2 x 15 tegn)
  • Destination URL

Display URL er altså fjerde linje i en tekstannonce. Man har en vis frihed med udformningen af Display URL’en i forhold til Destination URL’en. De skal bare referere til samme domæne. Man kan endda benytte keyword insertion, hvis man mener, at det kan forbedre annoncen. Gode præcise display URLs kan gøre, at annoncen opleves mere relevant.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.