Hvad er en eksponering i Google Ads, og hvornår tælles den?

Eksponeringer

Hvad betyder eksponering?

En eksponering er i den mest simple definition en visning. Hver gang din annonce vises i søgeresultatet, hos søgepartnere eller på Google Displaynetværket, så tælles det som en eksponering.

  • Hver gang din annonce bliver vist på Google eller Google Netværket, bliver det talt som én eksponering
  • I enkelte tilfælde kan kun en del af din annonce blive vist. I Google Maps kan du få en eksponering hvis f.eks. kun dit virksomheds navn og placering eller kun din virksomheds navn og første linje af annonceteksten vises
  • Forkortelsen “Eksp.” vil nogle gange blive vist på din konto og angiver det samlede antal af eksponeringer for din annonce.
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.