Hvordan bruger man filtre i Google Adwords?

Filtre

Hvad bruger man filtre til?

Filtre findes under alle faner bortset fra Indstillinger. Filtre anvendes til at filtrere data, så du ser de ønskede data på overskuelig vis. Du kan sortere på en lang række faktorer og kombinere dem med grænseværdier (>/<)

    • Pris
    • Gns. CPC
    • Gns. CPM
    • CTR
    • Gns. position
    • Klik
    • Eksponeringer
    • Ugyldige klik
    • Ugyldig klikrate
    • Eksponeringer (øverst) i%
  • Kampagnenavn
  • Konverteringer
  • Status
  • Budget
  • Kampagnestartdato
  • Kampagneslutdato
  • Google Analytics filtre
  • Kampagnetype
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.