Kampagneindstillinger - Grundlæggende Google Ads-indstillinger

Kampagneindstillinger

Hvad indeholder kampagneindstillinger for Google Ads-kampagner?

Kampagneindstillinger er de Grundlæggende indstillinger for Google Ads kampagner, hvor man opsætter sprog, geografi, budget, visning osv. for kampagnen.

Følgende indstillinger opsættes:

  1. Log ind på din Google Ads konto
  2. Klik på kampagner på sidemenuen til venstre
  3. Klik på plusknappen () og vælg derefter Ny kampagne
  4. Vælg et mål for din kampagne. Hvis ingen af de opsatte mål af Google er relevante for dig, kan du vælge ”Opret kampagne uden vejledning ved hjælp af mål.” Afspejler dette trin ikke det, der vises på din konto, skal du i første omgang vælge en kampagnetype og herefter vælge et mål.
  5. Vælg kampagnetype
  6. Markér afkrydsningsfelterne udfra de måder, hvorpå du vil opnå dit mål ift. (Websitetrafik, Telefonopkald eller Appdownloads, Dette sker under ”Konfigurationsoplysninger”
  7. Herefter klik på ”Fortsæt”
  8. Herefter angiver du dine kampagneindstillinger (som er beskrevet herunder)
  9. Efter du har angivet dine kampagne indstillinger ud fra nedenstående beskrivelse  – klikker du på ”Gem og fortsæt”

Generelt

  • Kampagnenavn
  • Kampagnetype
  • Kampagnemål

Geografiske områder og sprog

Netværk og enheder

Budgivning og budget

Avancerede indstillinger

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.