Hvordan får jeg den bedste landingsside?

Landingsside

Hvad er en landingsside?

En landingsside (landing page) er den side på dit website, som brugeren lander på, når han har klikket på din annonce. Du indstiller landingssiden i oprettelsen af dine annoncer i det første felt. Feltet hedder ‘endelig webadresse‘.

Den rette landingsside kan give høje konverteringer, men det kræver at siden er informativ og handlingsorienteret. Har siden fx. et billede af en PC, beskrivelse af dens specifikationer, nogle anmeldelser, en klar pris og en “bestil PC nu” knap så er der langt større chance for konvertering, end hvis brugeren kommer ind på forsiden og selv skal klikke frem til at finde produktet. De fleste vil her gå tilbage til Google for at finde et bedre søgeresultat og siden vil opleve en høj bounce rate og få salg via Google Ads.

Det er også vigtigt at dine nøgleord er tematisk grupperende, så de rette landingssider vises for de relevante søgeord. Med Google analytics kan du effektmåle dine Google Ads kampagner.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.