Maksimer antallet af klik - Automatisk budstrategi i Google Ads

Maksimer antallet af klik

Hvordan maksimere du antallet af dine klik?

Maksimer antallet af klik er en automatisk budstrategi i Google Ads, der angiver bud automatisk med henblik på at sikre så mange klik som muligt inden for budgettet.

Det er den mest simple metode til at byde på klik. Du fastsætter et budget og derefter klarer Google Ads resten med at angive din maks CPC bud, så du opnår det størst mulige antal klik inden for dit daglige budget.

Vil du gerne bevare en smule kontrol over dine klikpriser, vil vi anbefale dig at angive en budgrænse, som forhindrer Google at angive højere bud end det du maksimal vil betale per klik.

Maksimer antallet af klik kan ikke bruges sammen med kampagner på Displaynetværket med markedsføringsmålet “Engagerer sig i dit indhold” eller med universelle appkampagner.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.