Hvilke muligheder er der for rapporter i Google Ads?

Rapporter

Hvilke muligheder er der for rapporter i Google Ads?

Rapporter i Google Ads gør det muligt at samle data fra din konto og få overblik over, hvordan kampagnerne præsterer inden for forskellige områder. Rapporterne findes enten under fanen Rapporter i toppen af siden eller kan downloades under Rapporter på Kampagneniveau.

Her er en liste over de forskellige rapporter:

Download rapporter under Kampagner, rapporter (øverst) og juster tabeller ved hjælp af dimensioner, diagrammer og tilpassede betjeningspaneler, så du kun får vist det ønskede data. Følgende foruddefinerede grundlæggende rapporttyper er tilgængelige:

  • Søgeord: Rapporten til Søgeord viser detaljer for valgte søgeord og organiserer statistikker efter søgeord
  • Annoncer: Annoncer viser relevante statistikker for annoncevarianter, f.eks. tekstannoncer, dynamiske annoncer, billedannoncer og videoannoncer
  • Endelig webadresse: Visningen “Endelig webadresse” viser statistikker og måler effektiviteten af dine endelige webadresser
  • Annoncegrupper: Fanen Annoncegrupper viser statistikker for hver enkelt af dine annoncegrupper
  • Kampagneeffektivitet: Fanen Kampagner viser statistikker for hver enkelt af dine kampagner
  • Geografiske områder: Visningen “Geografiske områder” viser den geografiske oprindelse for dine besøgende
  • Målgruppe: Rapporten “Målgrupper” viser effektiviteten for dine målgrupper
  • Søgeterm: Viser effektivitetsdata for de søge-forespørgsler, der udløste de annoncer, der blev vist efter at have modtaget klik
  • Landingsside: Rapporten “Landingsside” viser statistikker og effektivitet for dine landingssider
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.