Hvad er søgeordsplanlægning og hvordan kan du bruge det?

Søgeordsplanlægning

Hvad betyder søgeordsplanlægning?

Søgeordsplanlægning er et værktøj i Google Ads, der kan bruges til at søge efter  søgeord, få vist data om volumen samt eventuelle klikpriser. Derudover kan du bruge værktøjet til at se en effektivitetsvurdering af en bestemt søgeordsliste og hjælpe dig med at udvælge konkurrencedygtige bud og budgetter til dine kampagner.

Fordelen ved søgeordsplanlægningen er, at du kan bruge det til at:

  • Få vist trafikprognoser og historiske statistikker
    • brug statistikdata som fx. søgevolumen til at at beslutte dig for dine søgeord
    • få en fornemmelse for hvor effektiv din søgeordsliste vil være for et specifikt bud og budget
    • brug prognoser til at beslutte dig for dine bud og dit budget
  • Analysere dine søgeord
    • søg efter søgeord ud fra termer, som er relevante for dit produkt, dine ydelser, landingsside eller website
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.