Sprogindstillinger på dine Google Ads-kampagner

Sprog

Hvor kan man ændre sprog?

I Google Ads bør du sikre dig, at dine søgeord og annoncer bliver vist til dine kunder på det rigtige sprog. Dvs. at der er overensstemmelse mellem dine geografiske indstillinger, sprogindstillinger, sproget i dine annoncer og søgeord samt sproget på din hjemmeside. Du kan sagtens målrette sproget til et andet end det mest udbredte i et land, bare det er velovervejet, og at sprogindstillingerne matcher søgeord og annoncer som minimum.

Displaynetværket og sprog

Med funktionen målretning efter sprog vises dine annoncer kun for kunder, som besøger hjemmesider på de sprog, din kampagne er målrettet imod.

Hvis dine kunder taler mange sprog, bør du oprette separate kampagner til hvert sprog og have annoncer og søgeord for hvert af sprog i disse.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.