Bog: Glad Kunde Sur Kunde - Forfatter William Atak

Bog: Glad Kunde Sur Kunde - Forfatter William Atak

glad kunde sur kunde forfatter william atak
23/04/2021
|

William Atak, stifter og ejer af ATAK Nordic, har skrevet bogen Glad Kunde Sur Kunde på forlaget MarCom Publishing.

Der er ingen tvivl om at online kundeanmeldelser er kommet for at blive. Mens positive kundeanmeldelser kan bidrage til at skabe stærke digitale brands for nogle, kan negative kundeanmeldelser skabe store problemer for de virksomheder, der ikke formår at opbygge en stærk digital tilstedeværelse med positive kundeanmeldelser.

Med andre ord:

Du kan vinde meget med positive kundeanmeldelser, men du kan tabe alt med negative kundeanmeldelser – mere præcist kan det ikke siges. 

Bogen er skrevet til både virksomheder og enkeltpersoner, der har interesse inden for kundepleje, marketing, kommunikation og PR og giver konkrete redskaber til at skabe et stærkt digitalt brand via gode kundeoplevelser og brandambassadører. Herunder får du metoder og teknikker til at få fjernet negative kundeanmeldelser eller få omvendt negative kundeanmeldelser til positive. Gennem bogen gives der udførlige forklaringer, og bogen kan derfor benyttes af både høj som lav.

Glad Kunde Sur Kunde er baseret på Williams mere end 15 års erfaring med digital og juridisk rådgivning digital i omdømme og shitstorms samt mere end 10.000 kundeanmeldelser, der er er blevet analyseret, håndteret eller opbygget.

Læs mere om bogen her.