E-mail

Hvad bruger man e-mail til i forhold Google Ads?

E-mail brug i forhold til Google Ads omfatter følgende:

  • E-mail til login
  • Meddelelser via e-mail
  • Rapporter via e-mail

Den e-mail, som du bruger til at logge ind med, er en Google-konto. Du vil opleve, at du automatisk vil blive logget ind på Google Ads, hvis du allerede er logget ind på andre Google produkter fx Gmail, Analytics. Husk, at du kun kan være logget ind på én Google konto pr. browser. Hvis du benytter flere Google konti, kan du bl.a. vælge mellem internet Explorer, Firefox, Opera, Safari og Chrome som browsere.

I Google Chrome har du faktisk to browsere, da du ved at trykke ctrl+shift+N får en “Incognito” browser, som du kan bruge til flere Ads konti. Det anbefales dog ikke at browse internettet i denne browser, da den er ubeskyttet. Desuden gemmer den ikke historik.

Derudover kan du oprette forskellige profiler i Google Chrome til dine forskellige logins, og derfor behøves du ikke have flere forskellige browsere åbent.

Meddelelser via mail sættes op under “Værktøjer” -> “Præferencer” og herunder “Meddelelser”, hvor man kan vælge mellem en række mulige emner, som man kan få meddelelser om, herunder også rapporter:

  • Afviste annoncer og politikunderretninger
  • Underretninger om kampagnevedligeholdelse
  • Rapporter
  • Tilpasset hjælp og forslag vedrørende effektivitet
  • Nyhedsbreve
  • Markedsundersøgelser fra Google
  • Særtilbud
Tilbage til ordbog