Oversigt i Google Ads

Hvad indeholder oversigten i Google Ads?

Oversigt i Google Ads er en oversigt over den væsentligste aktivitet samt de vigtigste oplysninger på din Google Ads-konto. Din oversigt indeholder som det første et oversigtskort med et linjediagram, hvor du kan sammenligne din effektivitet for den seneste periode. Du kan vælge op til fire nøglemetrics ad gangen.

Derudover findes der, alt efter dine kampagnetyper, følgende oversigtskort:

  • Målgrupper på display- og videonetværket
  • Geografisk placering for personer, der har interageret med dine annoncer
  • De største ændringer i dine kampagner og annoncegrupper
  • Mest viste annoncer
  • Søgeord til display- og videonetværket
  • Auktionsindsigtsdata
  • Effektivitet efter enhed
  • Effektivitet efter søgeord
  • Effektivitet efter ugedag og tidspunkt på dagen
  • Remarketingrækkevidde
  • Statusgennemgang
  • Placeringer på display- og videonetværket
  • Vigtigste produkter på Shopping
  • De mest brugte søgetermer på google.dk, som udløste visninger af dine annoncer
  • De mest effektive kampagner og annoncegrupper
  • Emner til display- og videonetværket
  • Populære videoer
Tilbage til ordbog