Hvad er automatisk kampagneoptimering på Displaynetværket?

Automatisk kampagneoptimering

Hvad betyder automatisk kampagneoptimering?

Automatisk kampagneoptimering, også kendt som automatisk målretning (er kun tilgængelig på Displaynetværk): Din Displaykampagne er som standard optimeret ud fra de valgte målretninger, som du har indtastet. Her menes fx søgeord, målgrupper eller placeringer, du har valgt.

Vælg Automatisk kampagneoptimering, hvis du ønsker, at Adwords skal skaffe dig flere konverteringer til din kampagne ved at bruge andre parametre. Ligesom når det drejer sig om automatisk budgivning og konverteringsoptimering, så anbefaler vi, at man holder øje med disse automatiseringer, hvis man ikke optimerer manuelt.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.