Hvad er Google Merchant Center? Og hvordan bruger du det?

Google Merchant Center

Hvad er Google Merchant Center?

Google Merchant Center er et værktøj fra Google, hvor du kan uploade dine butiks- og produktdata til Google og dermed gøre dem tilgængelige for Shopping-kampagner og andre Google-tjenester (som fx. dynamisk remarketing på displaynetværket).

I Google Merchant Center holder du styr på dine produktdata og det er også her du kan finde advarsler og afvisninger af dine produkter, hvis der er fejl i dit feed.

For at bruge Merchant Center skal du først oprette en konto hos Google. Hvis du allerede har en (f.eks. Gmail), så skal du gå til merchants.google.com og logge ind med din Gmail for at starte.

Hvis du ikke har en Google-konto, skal du gå til accounts.google.com og klikke på Opret konto. Følg anvisningerne for at oprette en ny Google-konto.

Når du opretter din Merchant Center-konto, bliver du bedt om at gøre følgende:

  1. Konfigurer din konto, og vælg et sted
  2. Acceptér servicevilkårene
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.