Organisering af Google Ads konto og annoncegrupper

Organisering af din konto

Hvordan organisere jeg min Google Ads konto?

Organisering af din konto, herunder opdeling af annoncegrupper, er både nødvendig for dit eget overblik, men også for at Google kan forstå din annoncering. Din Google Ads konto har følgende struktur (Konto, kampagner, annoncegrupper med annoncer og søgeord):

http://support.google.com/adwords/bin/answer.py?hl=da&answer=1704396

For at opnå en god struktur, er det vigtigt, at du har foretaget den rette opdeling af dine søgord i de rette annoncegrupper

Opdeling af søgeord i annoncegrupper

Det er altid godt at hente inspiration fra din hjemmeside, når du skal tematisere dine søgeord i de rette annoncegrupper. På hjemmesiden har du typisk allerede den rette struktur, og bruger du den som rettesnor, bliver det også letter at finde de rette landingssider til dine annoncer. Organiser dine annoncegrupper bedst muligt fra starten. Når du reorganiserer din konto senere, mister du den opbyggede styrke og historik, som du har opbygget. Dette kan påvirke effektiviteten af dine annoncer.

Opdeling af annoncegrupper kan være en af måderne at optimere på efterfølgende. Og man skal naturligvis ikke afholde sig fra, at foretage ændringer, hvis der er fordele ved dette. Opdeling af en annoncegruppe kan gøre de to nye mere målrettede, give mulighed for mere målrettede annoncer og give bedre kvalitetsresultater til søgeordene.

Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.