Hvordan måler jeg søgeordseffektivitet i Google Ads?

Søgeordseffektivitet

Hvordan måler jeg effekten af mine søgeord?

Søgeordseffektivitet kan måles på flere måder, og der er masser af statistik at gøre brug af i din Google Ads-konto. Benytter du konverteringssporing, vil data for, hvilke søgeord, der konverterer, og hvordan de gør det være de mest relevante. Har du ikke disse data, så kan CTR, annonceposition og kvalitetsresultat sammenholdt med data fra din Analyticskonto være det mest nyttige.

Følgende kontoværktøjer kan bruges til at optimere søgeordseffektiviteten:

  • Søgeordsværktøj
  • Søgeindsigt
  • Værktøj til webstedsoptimering
Tilbage til ordbog

Bliv kontaktet!

+ Vælg produktområde*

OBS: Når du indsender dit navn, e-mail og telefonnummer i kontaktformularen, benytter vi dine persondata mhp. at skabe den ønskede kontakt. Læs mere i vores persondatapolitik.