Kursus i Online Reputation Management og shitstorms
ATAK Nordic tilbyder med Reputation Camp både foredrag og kurser i Online Reputation Management og shitstorms, hvor du lærer om alle aspekterne i arbejdet med begge.
Et godt omdømme på nettet har aldrig været vigtigere, end det er i dag, da stort set alle bruger Google, når de søger efter oplysninger om virksomheder, personer eller produkter.
Støder en potentiel kunde, samarbejdspartner eller mulig investor på dårlig omtale om dig eller din virksomhed, kan det have negativt afgørende konsekvenser. Der skal ikke mere end bare én dårlig anmeldelse eller omtale til for at ødelægge et ellers godt omdømme online.
Faktisk viser en undersøgelse foretaget af analyseinstituttet YouGov*, at hele 70 % af danskere ville fravælge en virksomhed, hvis de støder på dårlig omtale om den på internettet.
Det er derfor også vigtigt at vide, hvordan man opretholder og varetager sit online omdømme – både proaktivt og reaktivt.
Vidste du at 70% fravælger en virksomhed med dårlig omtale?
Hos ATAK A/S tilbyder vi kurser i Online Reputation Management og shitstorms til alle typer virksomheder, organisationer og foreninger, der ønsker større indsigt i, hvordan man professionelt kan varetage og styrke sit omdømme og brand på nettet. Et kursus i Online Reputation Management og shitstorms er yderst relevant for alle, der arbejder med digital kommunikation, marketing og branding.
Online Reputation Management er et vigtigt redskab for især virksomheder, da et dårligt omdømme på nettet kan påvirke en virksomheds kundetilstrømning og økonomi i en sådan grad, at det resulterer i både fyringer og lukninger.
På et kursus i Online Reputation Management og shitstorms vil deltagerne få indsigt i, hvad et godt online omdømme vil sige, hvorfor et godt omdømme er vigtigt, hvordan man vedligeholder et godt omdømme på nettet samt hvad man skal gøre, hvis der dukker negativ omtale op i søgeresultaterne eller hvis man bliver udsat for en shitstorm på nettet.
Et kursus i omdømme og Online Reputation Management og shitstorms omhandler både Proaktiv og Reaktiv Online Reputation Management og vil derudover tilpasses den enkelte virksomheds, organisations eller forenings behov og medarbejdere/medlemmer.