Håndtering af kundeanmeldelser

Vi hjælper med håndteringen af kundeanmeldelser
reputation specialister i møde
Kundeanmeldelser er en nøglefaktor for en virksomheds online omdømme og brandpositionering. Negative anmeldelser kan derfor have betydelige konsekvenser for både troværdighed og kundetiltrækning. Har jeres virksomhed oplevet dårlige anmeldelser? Hos ATAK Nordic tilbyder vi professionel hjælp til at håndtere anmeldelser effektivt og strategisk, så I kan beskytte og styrke jeres omdømme.
> Kontakt os her eller ring direkte på +45 35 10 50 50

Håndtering af kundeanmeldelser er en vigtig prioritet

Som virksomhedsejer kan det være fristende at afvise en enkelt negativ anmeldelse med en tanke om, at den ikke gør nogen skade – især hvis langt de fleste kunder er tilfredse med jeres service. Men virkeligheden er ofte en anden. Selv enkelte kritiske anmeldelser kan påvirke opfattelsen af jeres brand og påvirke tilliden. Det er derfor afgørende at reagere hurtigt og håndtere situationen professionelt for at beskytte og styrke virksomhedens omdømme. Hos ATAK Nordic er vi specialister i at håndtere anmeldelser, og vi er klar til at hjælpe dig med dine.

kommunikationsrådgiver leverer

Få professionel hjælp til håndtering

 

Har du selv været udsat for negative anmeldelser, som du ikke kan genkende? Eller er du blot i tvivl om, hvordan du håndterer utilfredse kunders anmeldelser, således at de ikke skader din virksomhed?

 

Vores priser starter fra kr. 4.000 ekskl. moms.

shitstorm kursus
”Hvis en kunde skal vælge mellem din virksomhed og din nærmeste konkurrent, og I er lige på pris, beliggenhed og udvalg, så vil du blive valgt fra på baggrund af dårlige anmeldelser.”
William Atak

Kundeanmeldelsers store magt

Statistikker viser, at hele 97% læser anmeldelser af lokale virksomheder, og hele 91% af brugere mellem 18-34 år tillægger anmeldelser samme vægt som en personlig anbefaling. Derudover viser statistikkerne, at fire ud af fem har afholdt sig fra at købe et produkt, efter de har læst en negativ anmeldelse på en anmeldelseplatform.

Dette understreger, hvordan kundeanmeldelser spiller en afgørende rolle, når potentielle kunder skal vælge mellem virksomheder med tilsvarende styrker inden for pris, beliggenhed og udvalg. Hvis din virksomhed har dårlige anmeldelser, kan anmeldelserne altså være den udslagsgivende faktor, der får kunden til at vælge en konkurrent i stedet.

reputation specialist kommunikerer med kunde
Jensens Bøfhus ramt af krav om boykot efter Nordic Waste-skandale: “De er bagud 10-0”
”Fire ud af fem brugere har besluttet sig for ikke at købe et produkt, efter de har læst en dårlig anmeldelse.”
William Atak

Vi hjælper på tværs af anmeldelsesplatforme

Har din virksomhed modtaget negative anmeldelser på platforme som Google, Facebook eller Trustpilot, kan du få professionel håndtering af anmeldelserne hos ATAK Nordic. Med mange års erfaring og dokumenteret succes hjælper vi med at håndtere og fjerne dårlige anmeldelser.

reputation specialister samarbejder