Håndtering af kundeanmeldelser

Håndtering af kundeanmeldelser er en vigtig prioritet
Som virksomhedsejer kan det være fristende at afvise en enkelt negativ anmeldelse med en tanke om, at den ikke gør nogen skade – især hvis langt de fleste kunder er tilfredse med jeres service. Men virkeligheden er ofte en anden. Selv enkelte kritiske anmeldelser kan påvirke opfattelsen af jeres brand og påvirke tilliden. Det er derfor afgørende at reagere hurtigt og håndtere situationen professionelt for at beskytte og styrke virksomhedens omdømme. Hos ATAK Nordic er vi specialister i at håndtere anmeldelser, og vi er klar til at hjælpe dig med dine.

Få professionel hjælp til håndtering
Har du selv været udsat for negative anmeldelser, som du ikke kan genkende? Eller er du blot i tvivl om, hvordan du håndterer utilfredse kunders anmeldelser, således at de ikke skader din virksomhed?
Vores priser starter fra kr. 4.000 ekskl. moms.

Kundeanmeldelsers store magt
Statistikker viser, at hele 97% læser anmeldelser af lokale virksomheder, og hele 91% af brugere mellem 18-34 år tillægger anmeldelser samme vægt som en personlig anbefaling. Derudover viser statistikkerne, at fire ud af fem har afholdt sig fra at købe et produkt, efter de har læst en negativ anmeldelse på en anmeldelseplatform.
Dette understreger, hvordan kundeanmeldelser spiller en afgørende rolle, når potentielle kunder skal vælge mellem virksomheder med tilsvarende styrker inden for pris, beliggenhed og udvalg. Hvis din virksomhed har dårlige anmeldelser, kan anmeldelserne altså være den udslagsgivende faktor, der får kunden til at vælge en konkurrent i stedet.


Vi hjælper på tværs af anmeldelsesplatforme
Har din virksomhed modtaget negative anmeldelser på platforme som Google, Facebook eller Trustpilot, kan du få professionel håndtering af anmeldelserne hos ATAK Nordic. Med mange års erfaring og dokumenteret succes hjælper vi med at håndtere og fjerne dårlige anmeldelser.
