Review Marketing

Få strategisk rådgivning i anmeldelsesplatforme som Trustpilot
branding ekspert præsenterer for kunde
Med strategisk rådgivning inden for anmeldelses-platforme kan ATAK Nordic hjælpe jer med at maksimere platformenes potentiale for at styrke jeres brand og fremme vækst. Vi tilbyder en målrettet og proaktiv strategi inden for Review Marketing, der sikrer, at jeres virksomhed opnår optimal synlighed og positiv kundefeedback.
> Kontakt os her eller ring direkte på +45 35 10 50 50

Få hjælp til en stærk Review Marketing-strategi

Hos ATAK Nordic har vi rådgivet virksomheder om håndtering af kundeanmeldelser siden platformenes fremkomst. Vores specialister har derfor mange års erfaring med anmeldelsesplatformenes algoritmer og retningslinjer, som vi anvender aktivt til at hjælpe jer med at opnå de bedst mulige resultater.

Vi kan hjælpe jeres virksomhed med at udvikle en robust Review Marketing-strategi, der integrerer kundeanmeldelser som en central del af et stærkt online omdømme. Vores eksperter guider jer i at indhente positive anmeldelser og håndtere dem professionelt med besvarelser.

reputation specialister i møde

Gør kundeanmeldelser til en strategisk styrke

Med Review Marketing bliver kundeanmeldelsespatforme som Trustpilot til en central del af virksomhedens marketing og online omdømme. Virksomheden bliver trænet i, hvordan I aktivt kan bruge anmeldelserne og udnytte dem til at fremme virksomhedens vækst og synlighed. Oplever I negative kundeanmeldelser, tilbyder vi desuden professionel håndtering af kundeanmeldelser, der skader virksomhedens omdømme.

reputation og kommunkationsbureau

En strategisk nødvendighed for moderne virksomheder

Anmeldelsesplatforme som Trustpilot og Tripadvisor har etableret sig som centrale aktører i virksomheders brandopbygning og omdømmehåndtering. Med domænernes høje autoritet og relevans optræder disse platforme ofte blandt de øverste søgeresultater på Google, når potentielle kunder eller samarbejdspartnere søger efter en virksomhed. Kundeanmeldelser er altså en integreret del af virksomhedens digitale tilstedeværelse – uanset om virksomheden aktivt vælger det eller ej. Alle kunder har mulighed for at oprette virksomheder og dele deres oplevelser offentligt, og når en virksomhed først er registreret på en anmeldelsesplatform, er det ikke muligt at slette siden. Denne realitet understreger behovet for en proaktiv tilgang til review marketing.

En målrettet strategi for håndtering og anvendelse af kundeanmeldelser kan styrke virksomhedens omdømme og spille en væsentlig rolle i at tiltrække nye kunder. Med en skræddersyet Review Marketing-strategi kan kundeanmeldelser blive et værdifuldt redskab til vækst og differentiering på markedet.

reputation specialister diskuterer sag

Kompetent rådgiver

Hos ATAK Nordic bygger vi vores arbejde på kerneværdier som transparens, ærlighed, proaktivitet og et tæt samarbejde med vores kunder. Som din digitale partner er vi engagerede i at skabe en ærlig og tæt relation, hvor vi sammen arbejder mod at udvikle den optimale Review Management-strategi, der er skræddersyet til jeres virksomheds unikke situation og behov.

Vi er Danmarks førende bureau inden for review management, og vi har hjulpet mange virksomheder med at opbygge et stærkt online omdømme. Vi ser frem til at assistere jer på samme måde og sikre, at jeres virksomhed får maksimalt udbytte af kundeanmeldelser. Kontakt os i dag på +45 35 10 50 50 for at starte et værdifuldt samarbejde.

kommunikationsrådgiver indgår aftale