Radio4: 30. september 2005 offentliggjorde Jyllands Posten 12 tegninger, der kom til at ændre verden. Siden fulgte en stor boykot af danske varer, afbrænding af ambassader, terrorplots og 15 års debat om ytringsfrihed […]
Radio4: 30. september 2005 offentliggjorde Jyllands Posten 12 tegninger, der kom til at ændre verden. Siden fulgte en stor boykot af danske varer, afbrænding af ambassader, terrorplots og 15 års debat om ytringsfrihed […]
SN.dk: Beskyldninger, misforståelser og trusler om advokater. De lokale facebookgrupper i Hillerød er kogende i disse uger, og det er især en betændt debat om Hillerød Forsyning, der får facebookkrigerne til at fare til tasterne […]
Radio4: Shitstorm-ekspert og adm. direktør i ATAK A/S, William Atak, kommenterer på en artikel i Heartbeats skrevet af Oliver Enné og resulterer i en shitstorm
TV2 Øst: En ældre kvinde blev i en lokalgruppe på Facebook hængt ud for at stjæle katte, true med at koge dem og nægte grædende børn at få deres katte tilbage […]
P3: William Atak var i P3 Morgen, hvor han udtalte sig om Lagkagehusets shitstorm ifm. hjælpepakkerne under corona-krisen […]
DR P1 Morgen: William Atak udtaler sig til P1 Morgen den 18. april om Facebooks informationskampagne mod fake news/myter på Facebook om Covid-19 […]
BT: Shitstorms-ekspert om kronprinsparrets optræden: Mary var professionel – Frederik sendte et dårligt signal
AOK: 2010erne blev årtiet, hvor shitstormene for alvor rasede på de sociale medier i Danmark. Men hvad er en shitstorm egentlig, hvorfor opstår den, og hvordan ser dens liv og fremtid ud? To af Danmarks førende eksperter kommer her med svaret […]
Berlingske: Ny undersøgelse viser, at over halvdelen af danskerne fravælger butikker baseret på brugeranmeldelser. Ekspert kalder tendensen »katastrofal […]
wired.co.uk: Insurance to protect against cyberbullying and the sharing of non-consensual sexual images is quickly becoming a new industry […]
To britiske museer vil ikke modtage penge fra en fond, fordi familien bag har tjent penge på vanedannende smertestillende medicin […]
En virksomheds fremtræden online kan omregnes i kroner og ører. Derfor kan det betale sig at rydde op i sit digitale visitkort, helst før det bliver for plettet […]
Faga.dk: Befinder man sig på nettet med sin virksomhed, vil man sandsynligvis på et eller andet tidspunkt få en dårlig omtale. Men det er vigtigt at vide, hvordan man agerer i forhold til den, så det ikke eskalerer. Og måske kan man endda vende negativ […]
K-News: Kan man lave lovgivning, der regulerer mediebilledet, så fake news helt forsvinder? Og hvad betyder fake news for vores retsstat? Vi tager diskussionen med CEO fra kommunikationsbureauet Atak, William Atak og advokatfuldmægtig hos Klar Advokater og tidligere sekretariatschef hos Pressenævnet, Sanne Godthaab Olesen
Finans.dk: 2017 blev et år, hvor shitstorms fyldte meget i medierne. Et analysebureau har udnævnt de 10 største […]
Journalisten.dk: Atak sender 40-50 henvendelser om året til Google på vegne af danskere, der gerne vil glemmes. Her beskriver direktør William Atak en række eksempler. Men han mener, Googles sagsbehandlere er for lemfældige. ”Vi oplever tit, at to sager af fuldstændig samme […]
Bureaubiz.dk: Udover Emre Gürsoy er også advokat Michael Havemann trådt ind i bestyrelsen
Finans.dk: Hvis telefonen ikke ringer, efter at jobansøgningen er blevet sendt af sted, kan det være en god idé at tjekke sin hjemmeside, blog, Twitter og LinkedIn […]
Jyllands-Posten: Kunden har fået mere magt over virksomhederne, og det er ofte nemmere at lægge sig ned end at tage kampen, mener en ekspert i shitstorms. Derfor har op mod 30 virksomheder droppet Den Korte Avis […]
Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet […]
Jyllands-Posten: Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en forsikring mod en potentiel shitstorm […]
Skal vi komme med et bud på, hvordan din opgave kan løses?
Udfyld formularen herunder, og vi vil kontakte dig snarest muligt.