Presseomtale

Presseomtale

12-årig trofæjæger og et foto af en død giraf har ført til 73.000 kommentarer og dødstrusler

16/09/2016
|

Politiken.dk: Hvorfor reagerer folk så voldsomt på de sociale medier, når pelsdyr må lade livet […]

Læs artiklen

Truende kunder fik parkeringsselskab til at tegne forsikring mod shitstorme

03/08/2016
|

Jyllands-Posten: Parkeringsselskabet Bluepark får flere gange om ugen trusler om dårlig omtale fra utilfredse kunder. Det har fået direktøren til at lukke virksomhedens Facebook-side og tegne en forsikring mod en potentiel shitstorm […]

Læs artiklen

Presseomtale: Dansk bureau tror på Norge

29/06/2016
|

Markedsforing.dk: Reputation management-bureauet ATAK, der tidligere på året lancerede en shitstorm-forsikring i samarbejde med Topdanmark, udvider nu aktiviteterne til Norge […]

Læs artiklen

Virksomheder væbner sig mod vrede kunder

29/03/2016
|

Finans.dk: Når medierne skriver om shitstorme, lærer kunderne, at dårlig omtale kan bruges til til afpresning af virksomheder, mener omdømmeeskpert […]

Læs artiklen

Ekspert: Din borgmester skal være på Facebook

03/10/2015
|

TV2 Lorry: Næsten samtlige borgmestre i TV 2 Lorrys sendeområde har en aktiv profil på Facebook, og det er uden tvivl en rigtig god idé, vurderer ekspert. Se i artiklen, hvor godt din borgmester gør sig på det sociale medie […]

Læs artiklen

Hvad er din virksomhed værd?

29/09/2015
|

Markedsforing.dk: Bureauet bag verdens første “shitstorm-forsikring” er på vej med et Reputation Center, der ved hjælp af algoritmer kan være med til at vurdere virksomheders værdi – eller mangel på samme.
 Selve centeret ventes køreklar til sommer […]

Læs artiklen