Nyheder fra ATAK A/S

Nyheder fra ATAK A/S

Top 9 nyheder fra Google Marketing Live 2018

11/07/2018
|

…De nyeste kampagnetyper, annoncetyper, funktioner og formater fra Google.

Brugerne kræver mere af markedsføring nu, end de gjorde for blot 5 år siden. I dag ønsker de mere kontrol, personlige og individuelle tilrettede annoncer, der fungerer som ”meningsfuld assistance” og sparer dem for penge […]

Læs artiklen
Google Ads

Google Adwords skifter navn til Google Ads

03/07/2018
|

Google har netop i sidste uge meldt ud, at Google AdWords nu bliver til Google Ads. Samtidig lanceres et nyt og mere simpelt logo.

Google Adwords kom til verden for næsten 18 år siden, og siden da har meget ændret sig. Både måden forbrugerne s […]

Læs artiklen

Hvis virksomheden rammes af dårlig omtale

22/06/2018
|

Faga.dk: Befinder man sig på nettet med sin virksomhed, vil man sandsynligvis på et eller andet tidspunkt få en dårlig omtale. Men det er vigtigt at vide, hvordan man agerer i forhold til den, så det ikke eskalerer. Og måske kan man endda vende negativ […]

Læs artiklen

‘Magtens Tredeling’ ep. 2.11 – Kan man regulere sig til sandhed?

26/04/2018
|

K-News: Kan man lave lovgivning, der regulerer mediebilledet, så fake news helt forsvinder? Og hvad betyder fake news for vores retsstat? Vi tager diskussionen med CEO fra kommunikationsbureauet Atak, William Atak og advokatfuldmægtig hos Klar Advokater og tidligere sekretariatschef hos Pressenævnet, Sanne Godthaab Olesen

Læs artiklen
load speed

Nu bliver load-hastighed på mobil en officiel ranking-faktor

10/04/2018
|

I januar annoncerede Google en ændring i deres mobile søge-algoritmer, som vil blive rullet ud i juli 2018. Denne ændring betyder, at dine siders load-hastighed nu vil blive en faktor for dine placeringer på mobile søgninger.

Læs artiklen

Da ATAK vandt over Google

I februar 2017 vandt ATAK i samarbejde med Datatilsynet en sag mod Google om fjernelse af to søgeresultater. Sagen blev ført på vegne af en kunde og havde sin start helt tilbage i 2015.

Læs artiklen

I hvor høj grad påvirkes dine potentielle kunder af online anmeldelser?

Online anmeldelser er et tveægget sværd. De gode anmeldelser kan være med til at overtale potentielle kunder til at handle hos netop dig og ikke dine konkurrenter. Modsat kan dårlige anmeldelser, hvad enten de er berettigede eller ej, være med til at skræmme køberne væk. Men hvor stor er denne effekt egentlig, og kan det virkelig betale sig at gøre en ekstraordinær indsats for at forbedre og/eller få fjernet negative online anmeldelser?

Læs artiklen

Super Bowl-reklamer vs. danske TV-reklamer

Et af årets største sportsbegivenheder er nu overstået, og det var Philadelphia Eagles, der løb med sejren for første gang i historien. Men hvem løb med sejren af alle de brands, der købte TV-pladser til årets Super Bowl? Samtidigt kigger vi på danske TV-reklamer samt online marketing, og om det kan resultere i en touchdown eller fumble for danske virksomheder.

Læs artiklen

Facebook lancerer nyt analyseværktøj – ”Afprøv og lær”

26/01/2018
|

Annoncerer du på Facebook? Så ved du, hvor vigtigt det er at vide præcist, hvad der fungerer (eller ikke fungerer) i dine annoncer.

Læs artiklen
1 2 3 4 5 6 7 8 Next page ›