Nyheder fra ATAK A/S

Nyheder fra ATAK A/S

Deepfake - hvad er det?

Deepfake – hvad er det, og hvilke konsekvenser kan det få?

Deepfake er et begreb, der er blevet brugt en del i de senere år – både på de social medier og på traditionelle nyhedsmedier. Selvom det er helt nyt, har det nemlig allerede stor indflydelse og kan få uoverskuelige konsekvenser for vores samfund og demokrati, som vi kender det i dag. Deepfake giver en helt ny dimension til fake news og gør det sværere end nogensinde at skelne mellem ægte og falskt i den konstante nyhedsstrøm. Men hvad er det egentlig, hvordan vil konsekvenserne påvirke vores samfund, og hvad kan vi gøre for at forhindre det?

Læs artiklen
Troværdighed på hjemmeside

Reputation Marketing: Troværdighed på din hjemmeside er vigtigere, end du tror

Det er ikke kun dit online omdømme, der er afgørende for, om kunderne vælger dig eller konkurrenten. Hjemmesiders troværdighed er måske et mindre omtalt, men mindst lige så vigtigt aspekt, der har indflydelse på kundens endelige beslutning. Derfor giver det god mening for virksomheder at have fokus på en troværdig og gennemsigtig hjemmeside, som giver kunden en følelse af, at netop de er værd at stole på. Det kan gøres på mange måder.

Læs artiklen

Danmark med i toppen blandt verdens mest velrenommerede virksomheder

11/04/2019
|

Hvert år tager flere forskellige konsulenthuse, datavirksomheder, analyseinstitutter og lignende pulsen på de mest velrenommerede virksomheder i verden.

Læs artiklen

Frygt for shitstorm får britiske museer til at frasige sig millioner

27/03/2019
|

To britiske museer vil ikke modtage penge fra en fond, fordi familien bag har tjent penge på vanedannende smertestillende medicin […]

Læs artiklen

Analyse af shitstorms 2018

18/02/2019
|

De 10 største danske medier har henover 2018 dækket historier, der har fået voldsomme reaktioner fra læserne på de sociale medier. Både danske virksomheder og det offentlige rammes hårdt i 2018, hvorimod politikerne slipper fra at komme i top-10 listen.

Læs artiklen

Analyse: De største shitstorms i 2018

18/02/2019
|

De 10 største danske medier har henover 2018 dækket historier, der har fået voldsomme reaktioner fra læserne på de sociale medier. Både danske virksomheder og det offentlige rammes hårdt i 2018, hvorimod politikerne slipper fra at komme i top-10 listen […]

Læs artiklen

Sådan indsamlede vi 800 mailadresser på 8 uger

30/01/2019
|

En leadannonce, en simpel konkurrencevideo, viden om målgruppen og et budget på 3.000 kr.– det var alt, der skulle til, for at opbygge en solid mailliste til vores kunde.

Læs artiklen

Hvad siger Google om din virksomhed?

22/01/2019
|

En virksomheds fremtræden online kan omregnes i kroner og ører. Derfor kan det betale sig at rydde op i sit digitale visitkort, helst før det bliver for plettet […]

Læs artiklen
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Next page ›