B.T.: Selvom han ikke fik løn for at være med i ‘Løvens Hule’, og de mange investeringer endnu ikke har kastet den store gevinst af sig, så har Jacob Risgaard alligevel scoret kassen, mens han har været ‘løve […]
B.T.: Selvom han ikke fik løn for at være med i ‘Løvens Hule’, og de mange investeringer endnu ikke har kastet den store gevinst af sig, så har Jacob Risgaard alligevel scoret kassen, mens han har været ‘løve […]
Det 20. afsnit i Den Perfekte Shitstorm handler om fotografen Jan Grarups shitstorm efter afsløringer om manglende objektivitet og usandheder i hans dækning af krigszoner. Journalist Julie Øjerson er standin for podcastens vært Julie Fristed og dykker sammen med shitstormsekspert William Atak ned i konsekvensen […]
B.T.: Det kom som et chok for mange, da både Jesper Buch, Jacob Risgaard og Christian Arnstedt tirsdag meddelte, at de stopper i DR-programmet ‘Løvens Hule […]
B.T.: Ikke én, ikke to, men hele tre ‘løver’ har meddelt, at de forlader DR-programmet ‘Løvens Hule […]
Det 19. afsnit af Den Perfekte Shistorm handler om, når krænkelser på arbejdspladsen bliver offentligt kendt og udvikler sig til en shitstorm. Journalist Julie Fristed og shitstormekspert William Atak tager udgangspunkt i shitstormen mod Frederiksberg Kommune. En shitstorm, der har ramt kommunen, efter at HR-chef […]
FINANSWATCH: Danske Bank flager med stor fremgang i kundetilfredshed på platformen Trustpilot, men det skal ses i lyset af, at banken selv er begyndt at invitere kunder til at skrive anmeldelser […]
Temaet for det 18. afsnit af “Den Perfekte Shitstorm” er Pride. Pride Week er netop blevet afviklet, og i den forbindelse har der været en række shitstorms – både på grund af virksomheders Pride-støtte, men også deres manglende Pride-støtte […]
Sommerferien er slut, og det betyder, at Den Perfekte Shitstorm er tilbage. Shitstormekspert William Atak og journalist Julie Fristed Hansen skyder podcasten i gang igen efter en lille feriepause med et særafsnit […]
Tannlegetidende: På sikt blir det betydelig mer tidkrevende og kostbart for en klinikk å ignorere negative kundeanmeldelser enn å bruke tid på å øke forståelsen for hvordan digital kommunikasjon fungerer i praksis […]
Skal vi komme med et bud på, hvordan din opgave kan løses?
Udfyld formularen herunder, og vi vil kontakte dig snarest muligt.