....eller ring på 3510 5050 for at tale direkte med en af vores eksperter med det samme.
Både de gode og dårlige anmeldelser har indflydelse på dine potentielle kunders købsbeslutning. Derfor bør du lægge en Review Management-strategi, der tager højde for håndtering af begge typer. Som udgangspunkt er det nemlig en god Review Management-regel, at man bør reagere på alle anmeldelser. Hvis man tager sig tid til at besvare hver enkelt anmeldelse, sender det et signal til kunderne om, at de bliver hørt og taget alvorligt. Modtager man mange anmeldelser, kan det være nok at reagere med et ”like” eller ”synes godt om”.
Samtidig vil en god Reputation Marketing-strategi fastlægge, hvordan du skal skrive en besvarelse - i særdeleshed når det gælder de negative anmeldelser. Mens den forkerte håndtering kan få fatale konsekvenser, kan en hensigtsmæssig håndtering give et udfald, der stiller både dig og kunden tilfreds. Netop derfor kan alle virksomheder nyde godt af at lægge en effektiv strategi for deres Review Management.
....eller ring på 3510 5050 for at tale direkte med en af vores eksperter med det samme.
Skal vi komme med et bud på, hvordan din opgave kan løses?
Udfyld formularen herunder, og vi vil kontakte dig snarest muligt.