William Atak: Førende ekspert inden for de digitale discipliner

William Atak

Førende ekspert inden for de digitale discipliner: William Atak

William Atak er førende ekspert inden for Online Reputation Marketing, hvorfor han i daglig tale ofte refereres til som værende ’shitstorm-eksperten’. Det er der gode grunde til. William Atak stiftede virksomheden ATAK tilbage i 1997 og har siden da oparbejdet en dybdegående specialistviden inden for online marketing; herunder Online Reputation Management. På succesfuld vis har ATAK A/S hjulpet både privatpersoner og virksomheder med krisekommunikation, online ry, dårlige anmeldelser og dårlig omtale. Også i medierne er William Atak et velkendt ansigt. Han bruges ofte som ekspert til at kommentere på verserende sager om dårlig omtale, hvilket har bidraget til stadfæstelsen af titlen som shitstorm-ekspert. William Atak står ligeledes bag ’SAFEonNET’: en forsikring, der proaktivt kan sikre virksomheder og deres brand mod dårlig omtale.

Den store passion for digital markedsføring samt ekstremt hårdt arbejde har medført, at William Atak har lagt belægningen for sin egen levevej. Passionen kommer tydeligt til udtryk, når han afholder foredrag. William tilbyder både kurser og foredrag inden for shitstorms, reputation marketing, review management og digital adfærd. Porteføljen af virksomheder, der har booket foredragene, spænder bredt og tæller både store og små. Begejstringen blandt virksomhederne har dog altid været stor. Tidligere kursister har især været imponeret over de mange digitale redskaber, som de har kunnet tage med sig ud ad døren.

Hvad kendetegner ATAK?

Til dagligt fungerer William Atak som administrerende direktør for ATAK A/S, som både har en afdeling i Haderslev og i København. I den spæde opstart og frem til ca. 2002 var det traditionel, offline marketing, der kendetegnede forretningen. I 2002 – i naturlig forlængelse af internettets udvikling – blev ydelser som SEO og ORM føjet til porteføljen af ydelser. Netop disse to områder skulle vise sig at blive grundlæggende for ATAK’s fremadrettede og digitale rejse. I dag er vi et full service online marketingbureau, som tilbyder 360 graders rådgivning inden for kerneområderne SEO, PPC, Online Reputation Management, sociale medier samt design og web.

Bureauet har mange år på bagen, og rejsen har da også indebåret både udenlandske satsninger, opkøb og større samarbejdspartnere. Den snoede vej har ført til, at ATAK i dag kan kalde sig et succesfuldt online marketingbureau med en bred vifte af kerneområder. Kerneområder, som William Atak såvel som medarbejdere er specialister inden for. Kompetencerne i bureauet danner grobund for at skabe en stærk digital tilstedeværelse for din virksomhed.

Indledes et samarbejde med ATAK, er det essentielt, at du som kunde kan mærke værdigrundlaget. Særligt fire værdier dominerer ATAK’s tilgang til opgaver og kunder:

  • – Troværdighed
  • – Gennemsigtighed
  • – Mærkbare resultater
  • – Gennemskuelige priser

 

Loyalitet og tillid vægter højt i forretningskonceptet. Det opnås ved at tilbyde ikke bare effektiv, men også ærlig rådgivning til kunderne. Og her kunne man godt være fristet til at sige, at æblet ikke falder langt fra stammen. Har man snakket med William Atak, har man højst sandsynligt også været vidne til den ærlige ’no bullshit’-tilgang. Den samme tankegang ses i ATAK’s værdisæt. Samarbejdet med kunderne skal defineres af tillid, troværdighed og ærlighed, og af netop den grund har vi som bureau formået at skabe tætte og langvarige kunderelationer.

De virksomheder, der henvender sig til os, har forskellige forespørgsler. Nogle kunder ønsker blot hjælp til ét digitalt område, mens andre har outsourcet hele den digitale madkasse til ATAK. Fælles for alle opgaver er dog, at vi møder dem med entusiasme og professionalisme. Derfor er du altid i trygge hænder som kunde.