ATAK udvider til nu også at tilbyde PR-rådgivning

16/03/2012
|

IMG_1123Virksomheder, deres ideer og ikke mindst deres produkter lever kun i den offentlige bevidsthed i det omfang, de opnår omtale. ATAK tilbyder nu også i PR-rådgivning, og hvordan virksomhederne positionerer sig i medierne og dermed vinder den ultimative synlighed.

Virksomheders ry og rygte har i den grad en stor indflydelse på, hvordan potentielle kunder opfatter de produkter eller ydelser, den gældende virksomhed tilbyder. Med vores nye PR-koordinator kan vi nu også tilbyde jer PR-rådgivning i form af en PR-strategi, som enten kan være gennem traditionelle PR-kampagner med blandt andet pressemeddelelser og/eller via sociale medier, direct mail-kampagner eller nyhedsbreve. Vores styrke i PR-rådgivningen ligger i at få alle virksomhedens aktiviteter til at hænge sammen – at producere kommunikationsløsninger gennem forskellige mediekanaler, der understøtter hinanden, og som skaber resultater på lang sigt.

ATAKs nye PR-koordinator Johnny Jensen har gennem 25 år arbejdet med PR-rådgivning for blandt andet Walt Disney Pictures, 20th Century Fox, Viasat, SBS TV som henholdsvis PR- og Marketingkoordinator og har senest siddet som nordisk PR-koordinator for National Geographic Channel.

Vi byder Johnny Jensen velkommen hos ATAK.