Efter en lang levetid som Atak Advertising & Marketing, samt integrationen af det opkøbte ANALYZERS, har vi nu omorganiseret organisationen bag ATAK og dermed også vores visuelle identitet og brand.Vi er nu samlet under navnet ATAK med pyramiden som symbol på vores stabilitet efter 15 år i branchen, hvor vores nye logo skal symbolisere vores styrke og stabilitet inden for online marketing.
Tættere på kunden
ATAKs nye organisationsplan øger vores nærhed med vores kunder og deres behov for synlighed på internettet. Vi er altid klar med nye løsninger og mere service i tråd med, at vore kunders behov ændrer sig.
Optimering af produkter
ATAKs nye organisationsplan har været medvirkende til at optimere vores produkter, så de er mere specifikke og tidssvarende til det aktuelle marked. Bl.a. har vi lige nu en kampagne kørende, hvor vi har til mål at gøre danske virksomheder klar til Facebooks nye søgemaskine: Grafsøgning.
Kvalitetsarbejde
Personalesammensætningen er optimeret i forhold til, hvilke faglige kvalifikationer og kompetencer organisationen kræver for at yde visionært og stabilt kvalitetsarbejde for jer.
Alle disse nye tiltag er indarbejdet i ATAKs visuelle identitet, som samtidig skal afspejle vores mission og værdier med de særlige kvaliteter, der kendetegner ATAK som en stabil, troværdig og innovativ samarbejdspartner og leverandør af online marketing.
– internetmarkedsføring i trygge hænder.