Online Marketing

Online Marketing

Greenwashing

Greenwashing – når virksomheder lyver sig grønne

19/08/2019
|

I forlængelse af det øgede fokus på klima, miljø og bæredygtighed forsøger mange danske  og internationale virksomheder at appellere til kunderne ved at tillægge sig et grønt image. Mens nogle virksomheder iværksætter reelle, grønne CSR-tiltag, lyver andre sig blot grønne ved hjalp af smarte branding- og marketingstrategier. Dette fænomen kaldes greenwashing, og det er kommet på dagsordenen i de senere år, hvor bl.a den danske modeindustri er blevet beskyldt for at fremstille sig selv grønnere, end den er. 

Læs artiklen

Danmark med i toppen blandt verdens mest velrenommerede virksomheder

11/04/2019
|

Hvert år tager flere forskellige konsulenthuse, datavirksomheder, analyseinstitutter og lignende pulsen på de mest velrenommerede virksomheder i verden.

Læs artiklen
Nortlander vælger ATAK

Nortlander Skitours vælger ATAK som digitalt bureau

05/11/2015
|

Skirejsebureauet, der siden 1990 har været danskernes foretrukne arrangør af skiture til Frankrig, Italien og Østrig, ønsker nu at øge deres synlighed online, hvilket er en opgave, de har valgt ATAK til at løse for dem.

For Nortlander Skitours har de seneste to år v […]

Læs artiklen