Online Marketing

Online Marketing

negative anmeldelser

Taber du til konkurrenterne, hvis du ignorerer Trustpilot?

Når det kommer til virksomheders omdømme, er anmeldelsessitet Trustpilot blevet en magtfaktor, der er svær at komme uden om. Men behøver din virksomhed at være på Trustpilot?

Ifølge Trustpilot selv har mediet netop rundet 50.000 danske domæner med […]

Læs artiklen
Facebook-konkurrencer

Nej, Facebook-konkurrencer er ikke noget bras!

Antallet af danske virksomheder, der bruger Facebook-konkurrencer i deres markedsføring, er boomet. Det samme er antallet af danskere, der deltager i konkurrencerne. Det store spørgsmål er: Skaber Facebook-konkurrencer reel værdi for virksomhederne?

Ifølge denne artikel fra Bureaubiz […]

Læs artiklen

Mål butiksbesøg fra Google annoncer

E-handlen i Danmark har de seneste mange år haft en stabil vækst, og i 2017 shoppede danskerne for ikke mindre end 123 mia. kr. online. Og for os der arbejder med online marketing, er det en tendens vi råber hurra for og klapper i vores […]

Læs artiklen

Super Bowl-reklamer vs. danske TV-reklamer

Et af årets største sportsbegivenheder er nu overstået, og det var Philadelphia Eagles, der løb med sejren for første gang i historien. Men hvem løb med sejren af alle de brands, der købte TV-pladser til årets Super Bowl? Samtidigt kigger vi på danske TV-reklamer samt online marketing, og om det kan resultere i en touchdown eller fumble for danske virksomheder.

Læs artiklen
Nortlander vælger ATAK

Nortlander Skitours vælger ATAK som digitalt bureau

Skirejsebureauet, der siden 1990 har været danskernes foretrukne arrangør af skiture til Frankrig, Italien og Østrig, ønsker nu at øge deres synlighed online, hvilket er en opgave, de har valgt ATAK til at løse for dem.

For Nortlander Skitours har de seneste to år v […]

Læs artiklen