En leadannonce, en simpel konkurrencevideo, viden om målgruppen og et budget på 3.000 kr.– det var alt, der skulle til, for at opbygge en solid mailliste til vores kunde.
En leadannonce, en simpel konkurrencevideo, viden om målgruppen og et budget på 3.000 kr.– det var alt, der skulle til, for at opbygge en solid mailliste til vores kunde.
Overvejer du, om Facebook er det rette sted for dig at skaffe nye kunder? Læs med her og bliv inspireret af en af vores kunder, som har stor succes med Facebook annoncering.
Har du en plan for de besøgende på dit website, der ikke kontakter eller køber?
Antallet af danske virksomheder, der bruger Facebook-konkurrencer i deres markedsføring, er boomet. Det samme er antallet af danskere, der deltager i konkurrencerne. Det store spørgsmål er: Skaber Facebook-konkurrencer reel værdi for virksomhederne?
Ifølge denne artikel fra Bureaubiz […]
Undrer du dig over, hvilket medie du skal bruge dine kræfter på?
Et af årets største sportsbegivenheder er nu overstået, og det var Philadelphia Eagles, der løb med sejren for første gang i historien. Men hvem løb med sejren af alle de brands, der købte TV-pladser til årets Super Bowl? Samtidigt kigger vi på danske TV-reklamer samt online marketing, og om det kan resultere i en touchdown eller fumble for danske virksomheder.
Annoncerer du på Facebook? Så ved du, hvor vigtigt det er at vide præcist, hvad der fungerer (eller ikke fungerer) i dine annoncer.
D. 11. januar kom Facebook med en af deres mest banebrydende udmeldinger i nyere tid: Der skal gives langt mere plads til opdateringer og content fra personer i dit feed – dvs. at opslag fra person-profiler vil i den nære fremtid få mere plads i feed’et frem for opslag fra Facebook-sider. Dette er endnu et skridt i den retning, som blev varslet med en række tests tilbage i oktober 2017.
Det river og rusker på de sociale medier. Små lette briser af negativ omtale af virksomheder udvikler sig hurtigere end nogensinde før. Briserne får meget nemt tilført ekstra energi gennem brugernes engagement og hurtige digitale interaktioner. Briserne bliver til storme – og nogle gange til store orkaner. Shitstormene har indtaget de sociale medier med fuld fart.