Nyheder fra ATAK A/S - Se nyheder, pressemeddelelser og presseomtale

Nyheder fra ATAK A/S - Se nyheder, pressemeddelelser og presseomtale

Marketing Automation: Salgsorganisationens store udfordring – Hvor meget viden går du i virkeligheden glip af?

13/02/2018
|

Hvor er det bare en klassisk udfordring: “Ved min virksomhed i virkeligheden det, den ved?”

Læs artiklen

Retargeting – Hvornår har du sidst fået en kunde uden at kontakte nogen?

13/02/2018
|

To smarte begreber kan være din genvej til øget salg. Det gode er, at begreberne stort set dækker over det samme. 

Læs artiklen

Marketing Automation – Sælg mere, og brug mindre!

11/02/2018
|

Alt for længe er marketing overladt til tilfældigheder – men det kan du ændre på med et par simple indsatser.

Læs artiklen

Super Bowl-reklamer vs. danske TV-reklamer

Et af årets største sportsbegivenheder er nu overstået, og det var Philadelphia Eagles, der løb med sejren for første gang i historien. Men hvem løb med sejren af alle de brands, der købte TV-pladser til årets Super Bowl? Samtidigt kigger vi på danske TV-reklamer samt online marketing, og om det kan resultere i en touchdown eller fumble for danske virksomheder.

Læs artiklen

Facebook lancerer nyt analyseværktøj – ”Afprøv og lær”

26/01/2018
|

Annoncerer du på Facebook? Så ved du, hvor vigtigt det er at vide præcist, hvad der fungerer (eller ikke fungerer) i dine annoncer.

Læs artiklen

Facebook giver person-profiler mere magt i feed

15/01/2018
|

D. 11. januar kom Facebook med en af deres mest banebrydende udmeldinger i nyere tid: Der skal gives langt mere plads til opdateringer og content fra personer i dit feed – dvs. at opslag fra person-profiler vil i den nære fremtid få mere plads i feed’et frem for opslag fra Facebook-sider. Dette er endnu et skridt i den retning, som blev varslet med en række tests tilbage i oktober 2017.

Læs artiklen

Shitstorms: Disse 10 historier fik danskerne op af stolene i 2017

11/01/2018
|

Finans.dk: 2017 blev et år, hvor shitstorms fyldte meget i medierne. Et analysebureau har udnævnt de 10 største […]

Læs artiklen

Længere uddrag i Googles søgeresultater

20/12/2017
|

Der har i lang tid været bred enighed om, at en meta-beskrivelses længde ikke bør overskride 160 tegn. Dette er for at sikre, at uddraget – og dermed dit budskab – ikke bliver afskåret i visningen i Googles søgeresultater. På baggrund af nye tests og nogle nylige ændringer har Google nu åbnet op for, at dette uddrag kan vise helt op til 320 tegn. Google tager dermed endnu et skridt for at forbedre oplevelsen for brugeren.

Læs artiklen