Nyheder fra ATAK A/S

Nyheder fra ATAK A/S

William Atak optræder som ekspert i ”Shitstorm” på P1

01/06/2016
|

Som shitstormekspert sidder William Atak med i DR’s nye radioprogram ”shitstorm”, hvor han vurderer omfanget af en række af Danmarks mest omtalte mediestorme.

Programmets vært Abdel Aziz Mahmoud sætter fokus på det som populært kaldes en shitstorm […]

Læs artiklen

Hvad er featured snippets på Google?

20/04/2016
|

Featured snippets er fremhævede uddrag i toppen af Googles organiske søgeresultater på udvalgte søgninger. Indholdet udgøres primært af et kort uddrag fra den side, som bedst besvarer søgeforespørgslen – eks. ”hvad er sociale medier”.

Featured […]

Læs artiklen
Dansker vinder afgørende sag over Google

Skifter Google AdWords’ annoncer farve til grøn?

15/04/2016
|

Tilbage i januar berettede vi om, at Google eksperimenterede med visningen af AdWords annoncer, som efterfølgende blev en fast del af Google AdWords visningen. Hos ATAK A/S blev denne opdatering fortolket som, at Google ønskede at opprioritere AdWords som indtjeningskilde, og noget ser ud til, at denne tendens fortsætter med nye tests.

Læs artiklen

Virksomheder væbner sig mod vrede kunder

29/03/2016
|

Finans.dk: Når medierne skriver om shitstorme, lærer kunderne, at dårlig omtale kan bruges til til afpresning af virksomheder, mener omdømmeeskpert […]

Læs artiklen

Kursus om Online Reputation & Shitstorme hos KS

Den 10. november 2015 afholdte William Atak et kursus i ”Online Reputation Management og shitstorme” hos Kommunikation og Sprog i København. På kurset deltog ca. 30 engagerede deltagere, der alle på forskellig vis er eller på sigt vil blive en professionel del af den danske kommunikationsbranche.

Læs artiklen

Øger Google synligheden på AdWords annoncer?

06/01/2016
|

Den almindelige bruger af Googles søgemaskine har sikkert ikke observeret nogle ændringer på Google den seneste tid, men den hyppige bruger med et skarpt øje vil måske have lagt mærke til en lille ændring i toppen af søgeresultaterne. Dette skyldes, at Google i øjeblikket tester ændringer i visningen af AdWords annoncer, og dette kan få en stor betydning for både organisk og betalt trafik.

Læs artiklen

ATAK ekspanderer ekspertise til investeringsbranchen

07/12/2015
|

Med to nye samarbejdsaftaler i hånden er ATAK A/S klar til at videreføre deres ekspertise og spidskompetencer inden for online markedsføring i investeringsbranchen.

ATAK har efterhånden udført online markedsføring inden for mange forskellige områder og er nu klar […]

Læs artiklen
Nortlander vælger ATAK

Nortlander Skitours vælger ATAK som digitalt bureau

Skirejsebureauet, der siden 1990 har været danskernes foretrukne arrangør af skiture til Frankrig, Italien og Østrig, ønsker nu at øge deres synlighed online, hvilket er en opgave, de har valgt ATAK til at løse for dem.

For Nortlander Skitours har de seneste to år v […]

Læs artiklen

Ændringer hos Google+ der er kommet for at blive?

22/10/2015
|

Google har altid været kendt for at lave ændringer i deres søgemaskine, og de eksperimenterer jævnligt med nye tiltag. Ændringerne kan være af mindre eller større karakter, hvor de svinger fra mindre, kosmetiske ændringer til deciderede ændringer i de resultater, der fremkommer ved en given søgning.

Læs artiklen