Nyheder fra ATAK A/S - Se nyheder, pressemeddelelser og presseomtale

Nyheder fra ATAK A/S - Se nyheder, pressemeddelelser og presseomtale

illustration af dårlig omtale

Dårlig omtale? 10 gode råd til at håndtere det

Dårlig omtale og deciderede shitstorms kan ramme alle: virksomheder, politikere, organisationer og sågar privatpersoner. I de situationer er det afgørende, at du agerer på en bestemt måde, hvis du vil redde dit omdømme eller din forretning. Kriser – store som små – kommer jævnligt, men også uventet. Ved du, hvad du vil gøre, hvis det sker for dig? Hvad gør du, hvis hele pressen og det halve af Danmark kommer på nakken af dig?

Læs artiklen

Ekspert: Umuligt at tie ihjel

03/12/2021
|

Ekstrabladet: Kommunikations og shitstorm-ekspert mener ikke, det er smart, at Michael Dyrby går i flyverskjul

Læs artiklen

Forsvaret presset: – Det er benzin på bålet

30/09/2021
|

Ekstra Bladet: Det kan have meget negative konsekvenser for Forsvaret, at to prinser nu er droppet ud, vurderer brandekspert William Atak

Læs artiklen

Podcast: Kunderejsen (Samtale med William Atak)

19/09/2021
|

I dette afsnit har Thomas Stack glæden af at få besøg af den mægtige William Atak som er Danmarks førende ekspert indenfor online omdømme og kundeanmeldelser […]

Læs artiklen

ATAK Nordic indgår samarbejde med førende konsulenthus

17/09/2021
|

Hos ATAK Nordic bistår og rådgiver vi virksomheder og privatpersoner, der bliver udsat for krænkende indhold og dårlig omtale på nettet. Vi har nu indgået et samarbejde med Patrade, som er specialister i at forhindre misbrug af virksomheders immaterielle rettigheder online.

Læs artiklen

Dan­marks Fi­ske­ri­for­e­ning fryg­ter for dan­ske kon­se­kven­ser ef­ter del­find­rab på Færø­er­ne

15/09/2021
|

Børsen: Drabet på mere end 1400 kortnæbede delfiner, der fandt sted i Skálafjord på Færøerne søndag, har givet anledning til debat om den traditionelle hvaljagt på Færøerne.På de sociale medier florerer de […]

Læs artiklen
glad kunde sur kunde forfatter william atak

Bog: Glad Kunde Sur Kunde – Forfatter William Atak

23/04/2021
|

William Atak, stifter og ejer af ATAK Nordic, har skrevet bogen Glad Kunde Sur Kunde på forlaget MarCom Publishing.
Der er ingen tvivl om at online kundeanmeldelser er kommet for at blive. Mens positive kundeanmeldelser kan bidrage til at skabe stærke digitale brands for nogle […]

Læs artiklen

DEBAT: Trustpilot – kan ratingsystemer bruges til noget som helst?

26/03/2021
|

Podcast: Forestil dig at én enkelt fejl kan ødelægge din karriere. Det er virkeligheden for flere restaurant- og butiksejere, der oplever at et hav af dårlige anmeldelser kan lægge deres forretning ned […]

Læs artiklen

Butikken pyntede på sin score ved at fravælge Malene Høghs sure anmeldelse

21/03/2021
|

Jyllands-Posten: Butikker indsamler anmeldelser fra kunder som aldrig før, men hvad bliver de brugt til, og kan man overhovedet stole på dem? Amazon er fyldt med falske anmeldelser, og på Trustpilot vælger nogle virksomheder kun at invitere deres tilfredse kunder til anmelde deres køb […]

Læs artiklen
‹ Prev page1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 Next page ›